ZÁJEMCE NEKUPUJE BYT, ALE SVŮJ NOVÝ DOMOV


Home staging

Pro mnohé, stále neznámý pojem. Co to vlastně je home staging? V podstatě by se dalo říci, že je to odosobnění a příprava nemovitosti na prodej, nebo pronájem. To však neznamená, jen uklidit nemovitost, ale mnohem více. Představte si prázdné 1+kk v panelovém domě. Home staging, není jen to, že byt se uklidí a umyjí okna, ale že se tam dodá stůl, na něj se prostře jídelní souprava třeba s vázou a čerstvou květinou. Do rohu se postaví lampa, na staré linoleum se položí koberec nebo jeho imitace (dnes je opravdu mnoho možností). Cílem home stagingu je, aby se klient po vstupu do nemovitosti cítil jako doma. Aby si představil kde bude večeřet, kde bude spát, odkud se bude dívat na televizi apod. Odborníci z oboru psychologie, dali hlavy dohromady a prokázali, že o rozhodnutí zda-li koupím nebo nekoupím vybraný produkt, rozhoduje prvních 90 vteřin, kdy přijde do styku s produktem. A právě home staging má těchto 90 vteřin vyplnit tak, aby rozhodnutí kupujícího bylo kladné. V praxi se prokázalo, že než zlevňovat cenu nemovitosti, se vyplatí investovat právě do homestegingu a tím zvýšit atraktivitu nemovitosti.

Zajistím: